Tip šetnje: Rekreacijske šetnje po bregima

Šetnja po svetonedeljskim brežuljcima -FEREŠINEC 7 km

Staza je dobila je naziv po neistraženom arheološkom lokalitetu Ferešinec smješten na brežuljku iznad mjesta Jagnjić Dol.

Trasa: Trg Ante Starčevića - Stilinovićeva - Vodovodna - Nazorova - šumska padina Padež - Borovina - Ivanjski breg - Adrenalinski centar Sveta Nedelja - Ivanjska ulica - Klenovec - Trešnjevačka - Okićka - Svetonedeljska - Trg Ante Starčevića.

Dužina staze: oko 7 km.

Vrijeme obilaska: 2,5 - 3 sata efektivnog hoda.

Opis staze:

• početna točka: Trg Ante Starčevića u Sv. Nedelji
  • Stilinovićevom ulicom u pravcu Samobora do Vodovodne ulice
  • Vodovodnom lijevo, uzbrdo, do zadnje kuće, a potom u istom smjeru šumskim putem do križanja Ulice V. Nazora i ulice Sopot
  • Nazorovom desno, uzbrdo, u pravcu Svetonedeljskog Brega, a odmah potom (nakon tridesetak metara) desno u šumu lijepom šumskom stazom (kroz guduru), koja u blagom luku krati cestovni zavoj
  • šumska staza nakon 120 metara ponovo izbija na cestu (na oštrom lijevom cestovnom zavoju) te se njome uspinjemo u pravcu Svetonedeljskom Brega desetak metara, nakon čega opet skrećemo desno na šumski puteljak
  • puteljkom 40 metara do strme šumske staze s lijeve strane
  • stazom lijevo, oštro uzbrdo, do asfaltirane ceste na početku naselja Svetonedeljski Breg
  • cestom desno do raspela (oko 50 m); ovdje je potreban poseban oprez prilikom prelaska preko ceste zbog zavojitog prijevoja koji onemogućava dobar pregled ceste
  • kod raspela lijevo makadamskim putem do križanja s ulicom Kozjak
  • od križanja na kraju ulice nastavljamo ravno laganom uzbrdicom prema ulici i vrhu Borovina (300 m n/m, vidikovac)
  • na kraju ulice Borovina skrećemo lijevo uzbrdo najprije makadamskim putem (stotinjak metara), a potom nastavljamo u istom smjeru stazom
  • na grebenskom putu koji se proteže hrptom Ivanjskog brega skrećemo lijevo u pravcu Ferešinca
  • s grebena se spuštamo lijevo do Adrenalinskog centra Sveta Nedelja najprije stepenicama, a potom stazom uz rub livade, lijevo od paint-ball igrališta
  • od Adrenalinskog centra Sveta Nedelja nastavljamo lijevo Ivanjskom ulicom iz koje skrećemo desno u ulicu Klenovec
  • iz Klenovca nakon nešto više od 150 metara skrećemo desno uzbrdo strmom gudurom do grebena koji se pruža od Krijačice u Jagnjić Dolu do Trešnjevačke u Brezju
  • na grebenu skrećemo lijevo prema Trešnjevačkoj ulici
  • nastavljamo desno Trešnjevačkom ulicom, nizbrdo, do Okićke ulice
  • Okićkom lijevo do Svetonedeljske
  • Svetonedeljskom lijevo do Trga Ante Starčevića u centru Svete Nedelje

Po završetku šetnje preporučamo odmor na glavnom gradskom trgu u Svetoj Nedelji  te uživanje i opuštanje u jednom od ugostiteljskih objekata koji se nalaze u samom centru Grada.