Tip šetnje: Rekreacijske šetnje po bregima

Šetnja po svetonedeljskim brežuljcima - KOZJAK 4 km

Ova staza dobila je naziv po najljepšem vidikovcu, vidikovcu Kozjak, s kojeg se pruža prekrasan pogled na Zagreb, Samobor, Samoborsko Gorje, Sloveniju.

Trasa: Trg Ante Starčevića - Stilinovićeva - Vodovodna - Nazorova - šumska padina Padež - ulica Kozjak - vrh Kozjak - Trešnjevačka - Okićka - Svetonedeljska - Trg Ante Starčevića.

Dužina staze: oko 4 km.

Vrijeme obilaska: 1,5 - 2 sata efektivnog hoda.

Opis staze:

• početna točka: Trg Ante Starčevića u Sv. Nedelji
  • Stilinovićevom ulicom u pravcu Samobora do Vodovodne ulice (oko 600 m)
  • Vodovodnom lijevo, uzbrdo, do zadnje kuće, a potom u istom smjeru šumskim putem do križanja Ulice V. Nazora i ulice Sopot (oko 340 m)
  • Nazorovom desno, uzbrdo, u pravcu Svetonedeljskog Brega, a odmah potom (nakon tridesetak metara) desno u šumu lijepom šumskom stazom (kroz guduru), koja u blagom luku krati cestovni zavoj
  • šumska staza nakon 120 metara ponovo izbija na cestu (na oštrom lijevom cestovnom zavoju) te se njome uspinjemo u pravcu Svetonedeljskom Brega desetak metara, nakon čega opet skrećemo desno na šumski puteljak
  • puteljkom 40 metara do strme šumske staze s lijeve strane
  • stazom lijevo, oštro uzbrdo, do asfaltirane ceste na početku naselja Svetonedeljski Breg (oko 280 m)
  • cestom desno do raspela (oko 50 m); ovdje je potreban poseban oprez prilikom prelaska preko ceste zbog zavojitog prijevoja koji onemogućava dobar pregled ceste
  • kod raspela lijevo makadamskim putem do križanja s ulicom Kozjak (oko 160 metara)
  • na križanju na kraju ulice lijevo u ulicu Kozjak do poljskog puta koji vodi do RTV odašiljača na vrhu Kozjak (oko 280 m)
  • poljskim putem desno, uzbrdo, do vidikovca na vrhu Kozjak s RTV tornjem (80 metara)
  • s vidikovca na vrhu Kozjak spuštamo se natrag na ulicu Kozjak kojom nastavljamo desno do križanja s Trešnjevačkom, između dviju velikih vila (oko 300 m)
  • Trešnjevačkom desno (makadam) do oštrog lijevog zavoja gdje počinje asfalt (desno ide grebenski put koji vodi do ulice Krijačica u Jagnjić Dolu); na tom se zavoju sa stazom "Kozjak" spajaju ostale pješačke staze, koje dolaze iz smjera Krijačice i Jagnjić Dola (oko 400 m)
  • nastavljamo lijevo Trešnjevačkom ulicom, nizbrdo, do Okićke ulice (oko 500 m)
  • Okićkom lijevo do Svetonedeljske (oko 400 m)
  • Svetonedeljskom lijevo do Trga Ante Starčevića u centru Svete Nedelje (oko 330 m)

Po završetku šetnje preporučamo odmor na glavnom gradskom trgu u Svetoj Nedelji te uživanje i opuštanje u jednom od ugostiteljskih objekata koji se nalaze u samom centru Grada.